وجه خدا اگر شودت منظر نظر/ زین پس شکی نماند که صاحب نظر شوی
گر در سرت هوای وصالست حافظا/ باید که خاک درگه اهل هنر شوی

🔹رونمایی از قطعه ” صدای یاری”، دلنواخته ای از زنده یاد استاد ابوالحسن خوشرو و استاد احمد اباذری

قطعه ” صدای یاری” که سالها قبل توسط استاد گرانقدر موسیقی مازندران زنده یاد استاد خوشرو و استاد اباذری به صورت بداهه با دونوازی و شعر و آواز خوانی این دو استاد ضبط شده بود به صورت یک فایل صوتی دیجیتالی توسط استاد احمد اباذری به انجمن آرین اهدا گردید تا از عواید فروش این اثر در حمایت از بیماران مبتلا به سرطان گامی برداشته شود.

این مراسم عصر دوشنبه 20 اردی بهشت 1400 با حضور استاد اباذری و تنی چند از هنرمندان موسیقی و اصحاب رسانه به میزبانی انجمن آرین برگزار گردید.

دکتر محسن آسوری مدیرعامل انجمن ضمن خوش آمدگویی و تقدیر و تشکر از این اتفاق زیبا و همراهی همیشگی اهالی هنر و فرهنگ با آرین، امتداد خدمت رسانی به مددجویان تحت پوشش این انجمن را نتیجه همدلی و همیاری اقشار مختلف مردم و خرد جمعی و لطف همگانی همشهریان و همراهان آرین عنوان کردند.

استاد احمد اباذری ضمن واگویه مسیری که قطعه “صدای یاری” از زمان تولد تا انجمن آرین طی نمود، ابراز داشتند: ما به انجمن آرین کمک نمی کنیم بلکه این آرین است که به همه ما کمک می کند. و از همه همشهریان عزیز خواستند تا با هر آنچه در توان دارند همیار انجمن باشند.

در ادامه برنامه قسمتهای از این قطعه برای حضار پخش و از آن رونمایی گردید.

انجمن آرین به پاس این حرکت زیبا و مهربانانه و تلاشهای استاد احمد اباذری در پاسداشت هنر اصیل موسیقی تندیس آرین را به یادبود به ایشان و همچنین به خانواده محترم زنده یاد استاد بوالحسن خوشرو ؛ افتخار موسیقی محلی مازندرانی، اهدا نمودند.

همچنین به پاس تلاشهای بی دریغ هنرمند جوان جناب آقای پوریا نصری در این اثر لوح تقدیری به ایشان اهدا گردید.

در بخشی از این مراسم استاد کوهیار شمشیری با اجرای زنده یک قطعه موسیقی بسیار زیبا و دل انگیز همیاری خود را به همراه صدای ساز با انجمن آرین آغاز نمودند.

📌 همیاران عزیز برای تهیه این سی دی می توانید به انجمن آرین مراجعه فرمایید.
$ قیمت سی دی : همت عالی

📣 فیلم و تصاویر کامل این رویداد زیبا را از در صفحه اینستاگرام انجمن آرین دنبال کنید.

#انجمن_آرین
#اینجاامیدجوانه_میزند
#حمایتازبیمارانمبتلابه_سرطان

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *